Sevgili Moderatör arkadaşlar bilmediğim için soruyorum lütfen bilgilendirir misiniz GMAİL başlığı adı altında konu açmıştım.
1 aylık üye olmak zorunda yazmakta fakat 2 senedir üyeyim neden konum siliniyor lütfen bilen biri yanıtlayabilir mi?
1 Aylık üyelik şartı ve 5 trade puanı koşulu var. Mesajda trade eklenmemiş ama trade sorununa takıldınız muhtemelen son tradeniz yeni gözüküyor. O gelmeden silinmiş olabilir. Şu an açsanız sorun çıkacağını düşünmüyorum. Kategori moderatörü ile de görüşmenizi öneririm.