AliYucel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Anakart Asus ROG Maximus Z790 ile Asus Prime Z790-P arasında kaldım. İlerde ekran kartı, işlemci, ram, ssd yükseltme yapmayı düşündüğüm için anakartı baştan daha iyi mi alsam diye düşünmüyor değilim. Ama ikisi arasındaki fiyat farkı nerdeyse 3 kat o yüzden emin olamadım. Bir de ASUS mu MSI mı? MSI karşılıklarına da bakayım mı? Yoksa ASUS daha mı iyidir?
MSI da güzeldir onada bakabilirsiniz.