ahmethx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi hiç güleceğim yoktu hocam Allah affetsin sesli güldüm o kadar da değildir ya Tac mahal da var mı bari 😅
Yok, ciddi ciddi Adanalı olarak söylüyorum. Boş yere uçak bileti, vize vs. uğraşmanıza hiç gerek yok.