Hocam soruyu anlayamadım pek. Hangi programı kullanıyorsunuz? Çalışma alanı oluşturmaktan mı bahsediyorsunuz, yoksa var olan bir logoyu yeniden boyutlandırmaktan mı bahsediyorsunuz? Veyahut istediğiniz ölçülerde yapay zekaya vs. Logo yaptırmayı mı soruyorsunuz?