Merhabalar İtalya da bir okulda bir bölüm yeni açılmış ve sınavsız alıyor ben de buna başvurmak istiyorum ancak tecrübem yok ve bir yerlere başvurdum ama ne yaptığımı ben de bilmiyorum. Bu konuda danışmanlık veren ya da bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi? (Genova üniversitesi için)