Henüz 1 hafta oldu geçeli benimde geçiş sürecinde herhangi büyük bir problemle karşılaşmadım, umarım sonrasında da karşılaşmam. Fiyat şuan çok iyi 3-4 ay kullanmış olsam 1 yıl daha uzatırım.
Konuda detaylı anlatmıştım, ayrıca davet kodu da konuda mevcut kullanırsan 1er ay ikimize ücretsiz internet sağlııyor. Şuan için f/p diyebilirim.

https://www.r10.net/off-topic/414227...-ucretsiz.html