Herkese hayırlı geceler ,

Ev cayır cayır yanıyor , dışarıda kıyamet kopsa bizim ev cehennem gibi , klima taktıramıyorum , ev sahibim duvara çivi çakınca laf eden bir insan , vantilatör açıkken yatıp uyuyup çarpılmak da istemiyoruz açıkçası , odayı soğutup kapatınca da oda soğuk kalacak bir alet var mıdır , klimayla aynı işlevde ama tadilat gerektirmeyen birşey lazım , bütçe olarak çok yüksek bir bütçem yok , düğünü yeni yaptık daha doğrulamadık Kendi kullanan yada bu şekilde bir ürün bilen arkadaşlarımın tavsiyesini bekliyorum ,

Şimdiden teşekkür ederim 🙏