buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatı ot gibi yaşamamak lazım. Beğenmiyorsanız girmezseniz 😃
Sen hayatı dolu dolu yaşa. Senin yaşın kadar benim geçmişim var. Prim kasmana gerek yok.