Hocam YD 13 Pro 5G var bende şarjı çok uzun süre gidiyor Pro+ daha iyidir herhalde, sadece arama yaparsam şarjı 3 güne yakın gidiyor. Ara sıra mesajlaşma, arama 2 gün, full elimden düşmüyorsa 1-1,5 gün gidiyor. Bu zamana kadar bataryası bu kadar dayanan pek fazla telefon kullanmadım.