Melihhh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
en altaki cart lar 1. si boş sağ doğru gidiyor birde ekstra çok büyükler gibime geldi birde ekstra basit bir tema gibi geldi birde conteynırı 12 de 12 kullanmış oda ekstra büyük geldi sağ tarafa sidebar fena olmayabilirdi.
lakin posta girişteki animasyon hoş.
Çok teşekkürler fikirler için hocam. 3 gün önce kurdum eksikleri var . Adsense başvurusu yaptım biraz uğraştıracak ama