Ideathon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam bende sıfır cihazlardan bahsediyorum. A3106 satan az yer var zaten.Iphone kutusunun arkasında ki bant yırtılan birşey değil yapışkan. aynısını fason olarak üretiyorlar. Cihaz parçalarının değiştirildiğini anlamak zor zanaat
Bu kadar komplo teoriside ne biliyim.

Misafir; 14 pro max alıp yd işlettim. O zamanlar 20 bindi işletme. Kıbrısa girdim çıktım kıbrısta 1 saat bulundum. Pasaport alma ihtiyacın bile yok. E-devletten 5 dakikada işletiliyor. Üstelik telefon hatta kapalıydı havalimanında ücretsiz wi-fi ile takılmıştım. IMEI bütün hatlara takılabilir hale gelene kadar takıl 2 yıl kadar, sonra Türkiye cihazı ile yd arasında bi fark kalmıyor zaten. Ne garanti nede imei açısından.

Fakat imei işletildiğinde 70k maliyet oluşturuyorsa mantıklı olmuyor.

15 pro fiyat olarak girdiğin masrafa değmez 65 bine tr cihazı, tahminen 55-60 arasına temiz 2. Eli zaten var cihazın.

15 pro max bile tr cihazı 71.000 e tr cihazı bulunuyor. 2. Elde temiz 65 bine zaten bulunur.

Attığın taş ürküttüğün kuşa değmez diye düşünüyorum