Merhabalar, uzun zamandır oynadığım ve yatırım yaptığım hesabımı evlendiğimden dolayı vakit ayıramadığım için satıyorum.
Şuanda böyle bir hesap açmak ve skinleri almak isterseniz ( battle pass hariç ) 69.165 VP 13.000 TL'den fazla tutacaktır.
Hesap 500 LV'dir. Battle Pass, spreyler vs fiyata dahil etmedim, VP olarak da saymadım.
Hesapta şuanda 6.565 Hazır VP Bulunmaktadır.
Hesabın içindekiler:
Vandallar:
Asil vandal
Zamanın Ötesi
Yağmacı
Yitik
RGX
GAIA
IŞIK MUHAFIZI
NEPTÜN
ONI
EVORI RÜYA KANATLAR - YENI ÇIKAN
Kum Fırtınası
Altın Afet
----
PHANTOM SKINLERI:
Fatih Phantom
Afet
Asil
Işık muhafızları
İyon
Oni
Özel Harekat
Protokol
Spectrum
----
Bıçak:
VCT LOCK//IN MERHAMET
Altın Afet Hançer
Prizma Balta
Sherif Skinleri:
Protokol
Yağmacı
Seri tetik
--
Ghost:
Cesur Yürek- Maymun Ghost yani
Fatih Ghost
---
Operatör Skinleri:
Yağmacı Operatör
Ejder Operatör
İyon Operatör
Yitik Operatör
----
Spectre skinleri:
Protokol spectre
Asil spectre
Yitik spectre
---
Marshall:
Fatih Marshall
----
Ares:
Anomali ares
---
Hesabın maili R10'da bir arkadaştan aldım 2 3 yıl önce. Onun kişisel maili olduğu için vermedi. Maili değiştirerek ve doğrulamaları açarak sorunsuzca kullanmaya devam edebilirsiniz.
Hesap Dia olarak sezonu kapattı. Şuanda plat 1 seviyesinde.
Hesap için istediğim rakam: 9.500 TL'dir.
PM üzerinden veya WhatsApp 0531 898 1432 yazabilirsiniz.