Hocam çok sevindim oradan birinin yorum yapmasına. Hocam yandaki dayı bana dediki benim arsada %5 imar var, ben arsamı alırken belediyeye sordum hem dayınınkini hem kendiminkini %5 filan yok dedi belediye, ama o dayı yapmış yani, bu arada yolun karşısında muhtarın arsası var, elektrik panosu koymuş su saatini takmış konteyner a yan arsaların da hepsi panoları komuşlar su boruları var çkemişler ama boş arsa. Durum böyle. Muhtar acaba arıza çıkarır mı yabancıyız diye ya da hiç muhtara demeden kendimiz yapsak nolur acaba
Tarlalar %5 imarlı zaten, tarım arazilerinde belki imar yoktur ama bizim oralarda tarım arazileri pek yok. Olsa da yol kenarında ufak tefek arsalarda olmaz. Yani köy yerleşim alanı içinde değilseniz %5 imarınız var. Bana kalırsa resmi olarak dediğim gibi yapın. Boş arsalara abonelik alanlarda şöyle yaptı muhtemelen. Bunu dedem yıllar önce söylemişti. Köylere su hattı döşenirken belediye isteyen arsa sahiplerine hat çıkarmış tarla girişine. Bu şekilde boş tarlalarda abonelik açtırma durumu olmuş. Bizim tarlada da dedem yaptırmamış, onun pişmanlığını anlatır dururdu. Muhtarla konuşun, sorun çıkaracak insan pek yoktur. Olsa da yasadan, devletten korkarlar.