Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çok sevindim oradan birinin yorum yapmasına. Hocam yandaki dayı bana dediki benim arsada %5 imar var, ben arsamı alırken belediyeye sordum hem dayınınkini hem kendiminkini %5 filan yok dedi belediye, ama o dayı yapmış yani, bu arada yolun karşısında muhtarın arsası var, elektrik panosu koymuş su saatini takmış konteyner a yan arsaların da hepsi panoları komuşlar su boruları var çkemişler ama boş arsa. Durum böyle. Muhtar acaba arıza çıkarır mı yabancıyız diye ya da hiç muhtara demeden kendimiz yapsak nolur acaba
5 dönüm bir tarla veya arsanız varsa %5'lik kısmına istediğini yapıyı yaparsınız hocam zaten.