Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok hocam yıkma yok, çoğu kişi diyorki kaçak olarak yap, gelip ceza kesiyorlar ama yıkmıyorlar.
valla bizim burda yıktılar cezaında ketiler.