Merhaba arkadaşlar.
Kendi çapımda oyun videoları çekiyorum. Kulaklık mikrofonundan aldığım ses pek iyi olmuyor. Ses kartı alsam düzelir mi? Voicemeter ile de yaptığımda çok net olmuyor. Yeni mikrofon dışında önereceğiniz bir şey var mı acaba?
https://youtu.be/zb0JAdmGDK8?si=uN7CPWuCvvUOmdCS