bence normal gümrük yogunlugu hocam.kardeşim benden önce sipariş verdi,gümrüge daha erken girdi ama 5 gün mü ne bekledi gümrükte.ben kardeşimden sonra sipariş verdim,gümrüge girdi ve aynı gün çıktı.ikisininde kargosu aynı...yurt dışında o we miydi ne o kargo firması,trye gelincede hepsijet.
hocam ekşide falan da başlık gördüm ben o yüzden öyle yazdım ptt hep bneim en baştan beri ve girdiği gün çıktı ama zaten kargo şirketini seçemiyorsun sipariş verirken