Forumdaki dolandırıcılar hiç eksilmiyor sadece sezonluk isim değiştiriyor. Benim düşüncem forumun en ünlü dolandırıcısı saİT idi günde 3-5 konu görüyordum hakkında. Acaba şuanki Mustafa düşünceli saitin bir parçası mı?