erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Guzel kardesim seni kimse linçleyemez. Sen forumu dogru kullaniyosun. Bilmedigini duydugun zaman ogrenmeye çalışıyorsun. Bence zaten en dogru seyi sordun bir bilmeyen için. Şimdi aklina şu gelecek; "himm demek yurtdisinda sirket acabiliyoruz ve vergiler daha hesapli, o zaman acaba baska hangi ülkeler hesapli ve ben hangisine ne ihraç edersem daha kar ederim". Bilgi bilgiyi, fikir fikiri dogurur. 2018 de foruma girdigimde sadece ogretmendjm. Bu forum sayesinde duyduklarim ve ogrendiklerim sonrasinda yolumu cizdim. Simdi memurluk maaşi x3 oluyor. R10 nimettir kullanmasini bilene. Anlamadigin, sebebini ogrenmek istedigin herseyi sor. Elbet lincleyen angutlar da cikacaktir ama onlar zaten muzmin basarisiz arkadaslar. Herbo.olog dedigimiz herseyi bildigini sanan ama asgari bile kazanamayan tipler. Sen ogrenmene bak. Bilen zaten bak diger arkadas gibi net cevapliyor.
Hocam cevap için çok teşekkür ederim. Forum'da örnek niteliğinde gösterilecek bir cevap diyebilirim. Olumlu, destekleyici ve yol gösterici cevaplar hepimizi daha da ileri taşır diye düşünüyorum. Ben de yurtdışı hedef kitleme satış için bir şahıs şirketi düşünüyordum, açıkçası böyle bir seçeneği öğrenmem benim için alternatif olmuş oldu. Bununla ilgili henüz bir planım yok. Ticari planlar konusunda da çok iyi değilimdir açıkçası. Ama bu tarz destekleyici mesajlar beni teşvik ediyor açıkçası. Tekrardan çok ediyorum hocam.