Mustafaalmali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gündür avşadayım idodan bilete 6.5k ödedim gidiş dönüş birlikte.Tek sıkıntısı zaten adaya ulaşım
ben küçükken idoyu ibrahim tatlısesin oglu olan idonun gemisi sanırdım