hocam hiç bakmamışım gidişine araç kiralayıp direk gidildiğini sanıyorum ama feribotla geçmek şartmış hem araç kiralama ücreti hem feribot ücreti çok geldi feribotlarda 1450tl falan valla arabayla gitmek mantıklımı bilemedim direk yaya olarak mı gitsek yoksa
Selamlar, avşa adasında araba ile pek rahat edemezsiniz... Avşaya gitmişken günlük vapurlarla marmara adası çınarcık köyüne geçişler oluyor tavsiye ederim