SinemBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bim kötülemeleri tamamen yalan dolan. Ben ebike gruplarındaydım, bisiklet satıcılarının hepsi ağlıyor, biz satamıyoruz diye ve bir sürü iftira atıyorlar. Bimin 30'a sattığını onlar 40'a satıyorlar aynı alet. Bir tane çocuğa aynı modeli bime gelmeden önce 45'e okutmuşlar, bizimkisi daha iyi diye ikna etmeye çalışıyorlardı

Bende de rks bimden alınmış fat bike var, arada kullanıyorum çok zevkli. Yokuş olmayan yerlerde çok güzel sahile markete vs gidiyorum. Eşimde de alba fold 2 var o da kargoya vs gidiyor şehir içi bildiğin ulaşım amaçlı kullanıyor o da güzel ama benim fat bike daha konforlu, tabi benimki de daha ağır...
Teşekkür ederim hocam bilgilendirme için. Yorumumun sonunda belirtmiştim %100 doğru diyemem araştırmalarım bu yönde diye. Demekki yorumlarını okuduğum kişiler sizin bahsettiğiniz iftira atanlar