R10 hep böyleydi zaten, alıcı veya satıcı profili çok da değişmiyor. Sadece zamanla beklentileri karşılamıyor, önceden görmediğiniz veya görmek istemediğiniz sorunlar daha çok göze batmaya başlıyor. R10 burada fiyat belirlemiyor, komisyon da almıyor, bunun için r10'u suçlamak doğru değil. Ben dört yıl kadar önce buradaki müşteri kitlesinden memnun olmadığım için ******'e yöneldim. Burası beklentilerinizi karsilamiyorsa farklı platformlara yönelin. Bir platformun kalitesini alıcılar ve satıcılar belirler. Alıcılar ölücü ise saticilar da nasıl daha çok para kopartabilirimin derdinde ise beklentiyi yüksek tutmamak lazım.