Merhabalar, yaklaşık 2 senedir elektrikli bisiklet sürüyorum. Rks RS3 bisikletim var. Maksimum hız olarak 30km'ye kadar çıkıyor ortalama tam şarj ile de 20-25km arası gidiyor. Benim kullandığım yerde yollar düz işe gidip gelmek için kullanıyorum. Gidiş geliş yaklaşık 10km yolum var bu yüzden 2 günde bir bazen günde 1 şarj ediyorum. İlk aldığımda gaz pedalı yoktu elle basmalı şekilde sonrasında taktım, pedal çevirmeyip sadece pedala basılı gidip gelirseniz tam şarj ile yol 15kmlere kadar düşüyor. Yokuş çıkmıyor diyen arkadaşlar bence yanlış düşünüyor, yokuşları yavaş çıkıyorsunuz 10-15km hızlara kadar düşüyor yokuşlarda ama hızlı şekilde gelip pedal atmaya da devam ederseniz bu kadar düşmeyecektir. 2 senelik tecrübem ile kesinlikle tavsiye ederim, bisikletsiz otobüsle gittiğim zaman yol yaklaşık 40dk kadar sürüyor ancak bisikletle sadece 12dk sürüyor. Aklınıza takılan konularda sorabilirsiniz.