Araba ehliyetim var zaten kamyon alıyorum şuanda yanımızdaki değerlendirmen zorla dikkat dağıtmak amacı ile geveze geveze konuşabilir mi eğer nazikçe uyardığımız halde sırf hata yapmamız için konuşmaya devam ediyor sa kendisine sağ tekme atıp araçtan aşşağı şutlayabilirmiyiz acaba çünkü 3 kuruş kazanacaklar diye 1 tl bizden çıkıyor