cezasahasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar merhaba, taşınalı 1 yıl oldu bugün tam 1. Yıl, kirayı eski fiyattan gönderdim fakat ev sahibi zam için aramadı, ben mi aramalıyım yoksa onların mı aramasını beklemeliyim? Bu arada Ev sahibi yaşı gereği kulağı duymadığı için pek aramıyoruz bu durumda ne yapmalıyız?
Kira kontratınızda yenileme şartları belli mi? Bazı kontratlarda bu tanımlanır, 12 ay kirayı ödersiniz, 13. ayda kontrattaki orana göre yeni kira dönemine zamlı girersiniz.