ArMa_07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pavyon muhabbetini biraz abartıyoruz sanki...
Abartmaktan ziyade biraz ilgi var sanırım sektöre telefonu bı açtım 120 bildirim var hocam r10'dan