Merhabalar arkadaşlar, uzun süredir boşanma sürecinde olan bir arkadaşım var ancak henüz boşanma davası açılmadı. Bugün arkadaşım evine gittiğinde eşinin bütün eşyaları alıp evi terk ettiğine şahit oldu. Orta da herhangi bir hukuk anlamına dair hiçbir şey yokken. Boşanma davası açılmamışken.... Sizce bu bi suç mudur? Ya da bu durumda nereye müracaat edilmesi gerekir? Savcılığa ya da polise gidilmeli midir hangi durumlar kanıt niteliğinde olabilir ? Ya da eşyaları alabilmesi yasal mıdır? Hukuksal anlamda mal paylaşımı yapılmadan?
Avukat değilim ama boşanma davası açılırsa evi terkettiği ispatlanırsa suç niteliği taşır.