Bu aracı vuruntu sebebi ile götürdüysen ve sorun geçmediyse ustana ben bu parayı niye ödedim diye sor.

10 bin Kmde düzelir diye şey mi var. Ustaya para vermek yerine bir Türkiye turu yapsaydın madem.

Şanzıman meselesi biraz problemli bir durum. Tekrar incelesin mutlaka araçta gözden kaçırdığı bir şeyler vardır.