Arkadaşlar daha önce yazmıştım. Aracımın şanzımanı indirilmişti. İlkinde yapamadılar. 2. Kez indi gene yapılmadı. 65 bin TL ödedim. Ortalama 21 gün aracım sanayide kaldı. Şanzımanı revize yaptık dedi ama hâlâ vuruntu var. Bu vuruntu normal 5-10 bin km yapınca kendi kendine düzelecek dedi. Bana inandırıcı gelmedi bu vuruntu ile arabayı satamam. Ama ustam normal bu diyor. Sürekli bişeyleri öne sürerek konuyu kapatmaya çalışıyor. Ama vuruntu beni rahatsız ediyor. Herkesin önerdiği iyi ustaya götürdüm o bile sorunu çözemedi. Şimdi başka ustalara göstermeyi düşünüyorum bu süreçte sizce ne yapmalıyım? Vuruntu gerçekten canımı sıkıyor. Araç honda civic 2016 otomatik.