19 yıldır hep böyle oldu, artık alıştık..
İlk işleri, ilk paraları genellikle buradan kazanırlar. İş hayatlarındaki ilk adımlarını burada atar ve geliştirirler, sonra dönüp çamur atmaya çalışırlar.
Onlar çamur attıkça R10 daha fazla büyür. Bu, 19 yıldır böyle oldu; binlerce konu gördük ve R10'un geldiği nokta belli.
Bu huy, maalesef değişmez.
R10'da 16 yaşındaki öğrencilerden evine katkıda bulunmak isteyen ev kadınlarına, yüzlerce çalışanı olan iş insanlarına kadar geniş bir yelpaze mevcut.
Kim legal şekilde ne iş yaparsa yapsın, aradığı hemen hemen herkesi burada bulabilir.
R10, Türkiye Cumhuriyeti vatandaşlarının 19+ yıldır bilişim sektörleriyle ilgili bilgi edinmek, iş yapmak veya yaptırmak amacıyla bir araya geldikleri bir platformdur.
R10'da fiyatlar kötü değildir; genel anlamda ekonomi kötüdür ya da ciddi rekabet vardır.
R10'da aktiflik hiç azalmadı; azaldığını düşündüğünüz zamanlar bayram veya tatil dönemleridir.
R10'daki insanlar dol4ndirici değildir; bu ülkede sahte e-devlet sitesi yapanlar, telefonla insanları dolandıranlar buraya da üye olabiliyor ve kötü niyetlerini burada da sürdürüyorlar.
R10'da sorun yok, sorun insanlarda.
Kısaca en basit haliyle R10 ticaret yapmaz! Burada satıcı da alıcı da kayıtlı kullanıcılardır.
Edit: Bu arada konudaki mesajları yeni okudum tüm kullanıcılar benden daha güzel anlatmış olayı.
Hepsine teşekkür ediyorum..
Yanıt vermeniz beni mutlu etti konuyu forumu kötülemek adına değil , tam tersi forum hakkında kötü dönüş almaktan rahatsız olduğum için açmıştım.