2012 2013 gibi parfüm işine girmiştik kendimiz imal ediyorduk Ankara'nın en işlek yerinde iki tane mağza açmıştık hala o dönemlerden kalan esanslar var dükkanda kokusu burnunuzu deler evet esans bozulur hele çok güneş aldıysa baya bir değişme uğrar kokusu
Ben 2 tane buyuk sise esans almistim. Bittikce surmeli kucuk siseme doldurup kullaniyorum.
1. buyuk sise bitmek uzere 2.sini daha acmadim bile en az 1-2 sene gecmistir. Kapagi hic acilmadigi halde bozulurmu