2012 2013 gibi parfüm işine girmiştik kendimiz imal ediyorduk Ankara'nın en işlek yerinde iki tane mağza açmıştık hala o dönemlerden kalan esanslar var dükkanda kokusu burnunuzu deler evet esans bozulur hele çok güneş aldıysa baya bir değişme uğrar kokusu