quadly adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bir aracı olarak soyleyeyim. bu hesaplar ben satmasam baskasi satmasa bile ana ureticiler tarafindan onlarca belki yuzlerce kisiye satiliyor bilginiz olsun. durust olalim.
Kimse bunu belirtmiyor sorun orada hocam herkes 1 kişiye satılır diyor ama hesaplara giren girene