Merhaba arkadaslar Paribu da hesabim olmamasina karsin asagidaki gibi bir mesaj geldi.Bu sekilde mesaj alan var midir?

“Sn.P.A.R.l.B.U Kullanicisi 'MASAK' Yönetim kurulu tarafindan kaynaklariniz dondurulmustur.Aktivasyon ici ….”

linki guvenlik amaciyla sildim.