16 yıldır burdayım böyle bir tespite varmadım herşeyi doğal olarak karşıladım gidişata göre. sizin 1 senedir takıldığınız ortamı kötüleme amacınızı anlayamadım. sürekli sizle mi iş yapacaklar?
Eğer etkileşim ve yıl ile oluyorsa 15 yılda 177 konu ve 2000 mesaj sayınız var benimki sadece bir yılda çok daha fazla.
Kimse benle iş yapmak zorunda değil bu bir iş arama konusuda değil eğer bakarsanız iş aradığım bir konuda yok sadece burada oldukça fazla vakit geçiriyorum ve bu tarz dönüşler ve yorumlar duymak hoş değil.