Sizce bu benim 1 yılda yaptığım tespitmi iş yaptığım veya bulunduğum gruplarda 30 yaş üstü 8 10 yıllık üyelerde var bir çoğu r10 diyince 1 2 yıldır oradan iş almıyorum arada giriyorum gibi dönüş yapıyor ben bu böyle demiyorum sizde böyle düşünüyormusunuz diye soruyorum.
16 yıldır burdayım böyle bir tespite varmadım herşeyi doğal olarak karşıladım gidişata göre. sizin 1 senedir takıldığınız ortamı kötüleme amacınızı anlayamadım. sürekli sizle mi iş yapacaklar?