chasm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıllık üyenin r10 hakkında tespiti inanılmaz:d
Sizce bu benim 1 yılda yaptığım tespitmi iş yaptığım veya bulunduğum gruplarda 30 yaş üstü 8 10 yıllık üyelerde var bir çoğu r10 diyince 1 2 yıldır oradan iş almıyorum arada giriyorum gibi dönüş yapıyor ben bu böyle demiyorum sizde böyle düşünüyormusunuz diye soruyorum.