Merhabalar r10 misafir olarak takip ederkende kayıt olduktan sonrada pek çok ticaretim oldu yüz yüze gerçekleştirme fırsatı bulduklarımda oldu belki yüzlerce işe mesaj bıraktım hatta kurumsal üyelik alma fırsatım bile oldu ancak bir tasarımcı olarak farklı topluluklar ve çevre kazandıkça şöyle bir durum farkettim bulunduğum gruplarda konuştuğum kişiler r10 eskiden güzeldi şuanda iş için hakkı olan ödeme yapılmıyor çok düşük ücretlere iş bekleniyor gibi konuşmalar görüyorum ve bu birkaç kişide değil tanıştığım iş yaptığım insanların çoğundan bu yorumu duyuyorum.

Peki ya sizce r10 da iş veren kısmının işin hakkını ödediğini ?
İş alan kişilerin ise işi hakkıyla yaptığını düşünüyormusunuz ?
Ek olarak sizce piyasadaki genel düşüş sebebiylemi bu ücretlerdeki düşüklük söz konusu ?