34 kilo vermiştim. Ama verdikten sonra yediğim için yarısını tekrar aldım. Tavsiyem düşünce yine de fazla yememeye dikkat etmek. Yaptığım diyet aşırı ağır. O yüzden tavsiye etmiyorum. Merak edenler için:
1- Sabah Kahvaltısı: Sadece kahve (gold, Türk kahvesi)
2- Öğlen: Salata veya Tavuk
3- Akşam: Yine salata veya Tavuk fakat akşam ve öğlen aynı şeyler yenmemeli. Akşam 18'den sonra bir şey yenmemeli ve en azından günlük 2 litre su içilmeli.

Dediğim gibi çok ağır bazen hiçbiri şey yemiyordum çünkü artık mide alışıyordu ve yemek istemiyordum.