Wertomy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hak sahipleri ile aralarında anlaşma olabilir hocam. İtiraz etmeye kalksanız hak sahibi siz hiç değilsiniz zaten.
50 100 aboneli kanlların bile paylaştığı filmleri paylaşıyordum, 1 haftada 300 saat izlenme almıştım. bugün hepsi telif yemiş çok tuhaf ve can sıkıcı bir durum bunun başka bir algoritması olmalı gibi geliyor çünkü bazı videolar ilk yüklendiğinde direk
telifli olarak geliyor ve kaldırılması isteniyor ama yüklediklerimde söyle bir uyarı vardı "para kazanamazsınız, lakin hak sahipleri yayınlanmasına izin veriyor" gibisinden