Para çok gibi gözükse 'de aslında çok değil.
İşte anlayın ki alım gücünün etkisi bunlar.
Bu arada tr implant ucuz oluyor genelde , isveç alman implantlar daha pahalı oluyor. İsveç öneriyorlar ilk implantı yapanlardan olduğından dolayı.
Türkiye implantı yeni sayıldığı için uzun yıllar test edilmemiş kendini kanıtlamamış diye biliyorum.
İsveç alman implantlarıda 75 yada 100 Euro olması lazım
Doktor senden 6-7 bin istiyorsa eğer yarısı kendi kaarı yani
3500 İmpant değeri 3500 doktorun emeği
Tr implantta 6-7 bin istemezler zaten ( Tam fiyatları bilmiyorum ama tr ile diğerleri arasında en az 2 kat fiyat farkı var ben en son 2 sene önce isveç implantını 4 bine yaptırmıştım )
3-4k doktor emeği için ideal , implant tek 1 seferde yaptım bitti olmuyor 3-4 defa git gel yapıyorsun. Doktor saatlerce sadece sana zaman ayırıyor. Para almadan muayene ettikleri durumlarda var.