Şuan piyasa kim kime saplarsa regulasyon yok.. İşin maliyetini kontrol altında tutacak bir kurum yok.

Cumartesi dişçideydim implant olursa 50K civarı diyor.. okay implant başka bir seviye olay..

Kaplama diş zirkonyum kanal tedavisi 25K.. geçen sene gelmişim aynı işlem başka dişe 7K.. Altından daha hızlı çıkıyor olamaz.. Doğal olarak hacı herşey zamlanıyor ee biz napalım boş durmak olmaz saplamasyon..