İnanın bana dişten çektiğimi kimse çekmemştir.
Artık tedavi olmayı bıraktım.
1- Dolgu bile pahalı
2- Heryer dişci doldu kim kaliteli değil anlayamıyoruz, yapay yorumlar sahte resimler
3- Güven kalmadı, bir doktorun doğru dediğine yandaki binadaki doktor yanlış dıyor
Tİksindim artık öyle bekliyorum 4 tane implant yaptıracagım hergün öteliyorum.