Az önce diş Polikliniğinde beklerken toptancı gibi biri geldi, bin dedi, muhasebeci bin adet mı dedi, sonra yok bin TL dedi, saymaya başladı işte vb

Biz implanta 6-7 k verirken nasi ucuz oluyor
Biz doktorlara para veriyoruz o zaman
Az önce doktor muayenesinde idim, yeni diş geldi kaliteli falan dedi, gerçek dış gibi hatta bı tık ağırdı
Bende tamam dedim tak, ön diş küçüktü koreltip yeni dişi yarın takacak, acil dediğimden dolayı,

Doktor 7 k diyor
Muhasebe 8 k diyor
6.5 k ya anlaştım
Yarısını ödedim yarısını iş bitiminde odicem

Belki daha ucuza geldi buda

Benim anlamadığım biz implant yaparken implant kalitesine mı para veriyoruz yoksa doktora mu yoksa poliniklige mı

Baya kazıklıyorlar bunlar ya


Diş teli soruyorum 45 k diyor, 3 aylık maaşım şaka gibi, alt üstü tel takıyorsunuz ya yazık, tel masrafı toplasan 3 k değil,

İroni- Anam babam usulü kabala iş verecem bu doktora teli ben kestiricem gibi görünüyor 🥹🤣🤣