Selamlar.
Başınızı şişiriyorum böyle kusura bakmayın lütfen siz beni ben size tanımıyorum ama içime dökecek etrafımda kim istemiyorum burası ideal teşekkür ederim.
Eşim ile tatile gidecektik maalesef ki kalp krizi geçirdi tatil iptal sorun yok iyi olsunda.
Hastaneye gittik çift kalp kapakçığı amaliyatı dediler 15 gün oldu koştuyoruz sonunda tüm işlemleri bitti.
Çarşamba günü amaliyat olacak .
2 Amaliyat geçirecekmiş 1 kalp ile ilgili diğerinin ismin i unuttum.
Zaman yaklaştıkca daralıyorum kafayı yicem ama belli etmiyorum köşede sotede of.
Maddi konusunda problemimiz yok ALLAHA şükürler olsun.
Sizlerden tek isteğim DUA.
Saygılarımla.