Merhaba,
Bu yıl Türknet 1000 mbps başlarken ücret ödedik.
Hizmeti dondurmak için 200₺ istiyorlar 30 günden fazla olursa ekstra ücret olacakmış.

Hizmeti kapatırsak Modemi bizden geri mi alacaklar?
Kurulum ücreti çöpe mi gitmiş oluyor yani.