Merhabalar hattım bitiyor yeniliyelim dedik adamlar 12 gbda 420 tl istiyor şaka gibi ben 12 gbye geçen yıl 190 tlye kayıt olmusum. Başka yerlere geçmeyi düşünüyorum hangi firmayı önerirsiniz? Vodafone türk telekom vs
Vodafone'ye geçmeyin, internet hızı aşırı kötü, türk telekom'un 150-160 verdiği yerde adamlar 30 veriyor, gerçi Türk telekomun 150-160 verdiği yerde Turkcell 200 verir ayrı konu.
Hazır karta geçebilirsiniz isterseniz.
@Ni-Osman; Osman abi bir operatör açma gibi planınız yok değil mi

Aslında iyi olurdu netinternet isp / datacenter kalitesinde bir operatör.