Hocam ben netgsm'e geçmeyi düşünüyorum. Hem yeni hat alacağım (510lu numara) hem de fiyatları uygun. Turkcell'in taahhütünün bitmesini bekliyorum sadece. Bir de tabi internet kullanım mevzusu var. Çok daha hızlı bitiyor TCell'de