Bence de Türk hoca olsaydı daha iyi olurdu
Ama teknik direktör Türk olacak diye bi kural yok
Gidip yabancı hoca getirmek işgüzarlık
Bazı ülkelerin de teknik direktörleri kendi ülkesinden olmuyor